Πώς να επιλέξετε τον κατάλληλο κειμενογράφο για site

Κειμενογράφος για site
Κειμενογράφος για site

Περιεχόμενα

Για να ολοκληρωθεί μια ιστοσελίδα και να εξυπηρετεί business και marketing σκοπούς, δε φτάνει η τεχνική της αρτιότητα και ένα ελκυστικό design. Το βασικό μήνυμα της επιχείρησης και ο τρόπος που ένας επισκέπτης γίνεται πελάτης βασίζεται περισσότερο στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας της, όταν φυσικά μιλάμε για το online επιχειρείν.

Ένας κειμενογράφος για site (ή αλλιώς και κειμενογράφος ιστοσελίδων) έχει τη δυνατότητα να το μετατρέψει σε μια μηχανή παραγωγής leads, ή απλά να το γεμίσει με λόγια δίχως ουσία. Μήπως λοιπόν είναι καίριας σημασίας να επιλέξετε έναν κειμενογράφο για site που έχει το γνωστικό υπόβαθρο και τη διάθεση να βοηθήσει την ιστοσελίδα σας να ξεχωρίσει;

Όλα είναι θέμα επιλογών. Μπορείτε να:

  • Συντάξετε το κείμενο της ιστοσελίδας σας ο ίδιος ή η ίδια. – Κάπως χρονοβόρο.
  • Αναζητήσετε κάποιον ερασιτέχνη με μια σχετική έφεση στη γραφή. – Κάπως αβέβαιο.
  • Συνεργαστείτε με ένα επαγγελματία κειμενογράφο για site. – Σοφή επιλογή για business sites.

Φυσικά, και όπως σε όλα τα επαγγέλματα, κειμενογράφος με κειμενογράφο έχει διαφορά. Κάποιοι δουλεύουν πρόχειρα και βιαστικά, ενώ άλλοι ακολουθούν συγκεκριμένες στρατηγικές και μεθόδους. Κάποιοι υπάρχουν χρόνια στην αγορά ενώ κάποιοι άλλοι κάνουν τώρα τα πρώτα τους βήματα. Κάποιοι γνωρίζουν καλά τον κλάδο σας, κάποιοι όχι.

Πώς ξέρετε ότι κάνετε τη σωστή επιλογή συνεργάτη; Ας δούμε 7 ερωτήσεις που μπορείτε να θέσετε στον επικείμενο συνεργάτη σας, προκειμένου να βγάλετε κάποια συμπεράσματα για το ποιόν του και την ικανότητά του να σας εξυπηρετήσει.

Κειμενογράφος για site – 7 ερωτήσεις που δείχνουν αν είναι ο κατάλληλος συνεργάτης για το έργο σας

Συγγραφή κειμένου για site
Συγγραφή κειμένου για site

1. Πόσους πελάτες διαχειρίζεστε κάθε μήνα;

Εδώ ως απάντηση δεν θέλετε να ακούσετε ένα τεράστιο νούμερο, ούτε φυσικά και μονοψήφιο αριθμό. Αν η απάντηση είναι «Διαχειρίζομαι 3-4 πελάτες.», ίσως ο κειμενογράφος με τον οποίο μιλάτε δεν είναι έτοιμος να αναλάβει το έργο σας. Σε 2-3 χρόνια μπορεί να είναι. Τώρα, όμως, αποτελεί ρίσκο να συνεργαστείτε μαζί του.

Αν ο πιθανός σας συνεργάτης από την άλλη, διαχειρίζεται έναν τεράστιο αριθμό accounts, είναι πολύ πιθανό να αφιερώνει στον κάθε πελάτη του τον ελάχιστο δυνατό χρόνο.

Πολύ απλά δεν προλαβαίνει να κάνει κάτι καλύτερο. Αρθρογραφεί, μιλά, διαχειρίζεται και μοιράζει τον χρόνο του σε πολλά διαφορετικά άτομα και παράγει ιδέες για πολλές διαφορετικές θεματικές. Στην καλύτερη των περιπτώσεων θα έχει προσλάβει και μια μικρή ομάδα από άτομα σε επίπεδο πρακτικής ή ελάχιστης εργασιακής εμπειρίας, με την ελπίδα ότι «θα βγει η δουλειά».

Εσείς όμως θέλετε για το site σας απλώς «να βγει η δουλειά;» Ή μήπως θέλετε να έχετε ποιοτικό on-brand κείμενο με πλούσιο λεξιλόγιο και storytelling;

2. Ποιους κλάδους μπορείτε να υποστηρίξετε;

Κάθε κειμενογράφος για site έχει μια έφεση σε κάποιους κλάδους. Σίγουρα κανείς δεν μπορεί να γράψει για όλα τα θέματα. Αλλά το να υπάρχει μια γκάμα θεμάτων που ο κειμενογράφος υποστηρίζει με μια σχετική άνεση, είναι σημαντικό:

  1. Δείχνει ότι έχει αφιερώσει χρόνο μελετώντας τον κλάδο.
  2. Αναγνωρίζει τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του.
  3. Προτιμά να αποκτήσει niched γνώσεις από το να γράφει για γενική θεματολογία.
  4. Έχει άποψη για θέματα που του έχουν τραβήξει το ενδιαφέρον.
  5. Τα πάει καλά με την απόκτηση τεχνικών γνώσεων.
Κειμενογράφος για site & κλάδοι
Κλάδοι που υποστηρίζουμε στο Content Studio

Ζητήστε προσφορά

3. Ποιοι είναι οι χρόνοι παράδοσης ενός συγγραφικού σας έργου;

Ο χρόνος είναι το πραγματικό νόμισμα στον business κόσμο. Η σωστή χρονική στιγμή για να αξιοποιήσετε μια ευκαιρία, το καλό time management και η συνέπεια είναι αρετές για το επιχειρείν. Γι’ αυτό θέλετε έναν συνεργάτη που το αντιλαμβάνεται αυτό και τηρεί πιστά τους χρόνους παράδοσης.

Κάθε φορά βέβαια ο χρόνος παράδοσης επηρεάζεται από τον όγκο ενός παραδοτέου, τη δυσκολία του θέματος και την έρευνα που αυτό απαιτεί για την ολοκλήρωσή του. Ενδεχομένως η παράδοση να μπορεί να γίνει και αυθημερόν. Άλλες φορές να απαιτεί και μια ολόκληρη εβδομάδα. Το ζητούμενο πάντα είναι να τηρούνται όσα έχετε μεταξύ σας συμφωνήσει.

4. Μπορώ να δω δείγμα δουλειάς;

Ίσως η πιο καίρια ερώτηση και σίγουρα η πρώτη ερώτηση που έχω δεχθεί στα αρχικά μου βήματα ως κειμενογράφος για site είναι αυτή ακριβώς. Ναι, ένα δείγμα γραφής λέει πολλά για τον συνεργάτη σας. Αναζητήστε μέσα στο κείμενο τα παρακάτω:

  • Έχει συντακτικές και γραμματικές αστοχίες;
  • Υπάρχει συνοχή γραπτού λόγου;
  • Γίνεται εύκολα η μετάδοση της πληροφορίας;
  • Έχει μουσικότητα ο λόγος του;
  • Φαίνεται το κείμενο φροντισμένο και επαγγελματικό;
  • Ταιριάζει το ύφος που χρησιμοποιεί με το business entity για το οποίο γράφει;

Ειδικά το τελευταίο είναι αρκετά σημαντικό. Μην προσπαθήσετε να καταλάβετε αν το δείγμα γραφής που σας δόθηκε ταιριάζει με τη δική σας επιχείρηση. Αυτό είναι αδύνατον. Προσπαθήστε να καταλάβετε αν ταιριάζει στην επιχείρηση για την οποία γράφτηκε.

Αν η απάντηση είναι ναι, τότε πιθανότατα ο συνεργάτης σας έχει μελετήσει τις buyer personas του πελάτη του, διαμόρφωσε το tone of voice κατάλληλα και πέτυχε έναν βασικό marketing σκοπό: να μιλήσει στη γλώσσα του πελάτη του πελάτη του!

Ζητήστε δείγμα δουλειάς μας

5. Από SEO πώς πάμε;

Προσοχή. Μη ρωτήσετε αν κάνει on-page SEO ή αν ακολουθεί τις βέλτιστες πρακτικές. Θα σας απαντήσει ένα εύκολο «ναι» και δε θα μπορέσετε ποτέ να καταλάβετε αν γνωρίζει πραγματικά από SEO. Κάντε μια ερώτηση ανοιχτού τύπου (που δεν μπορεί να απαντηθεί με ναι ή όχι). Αφήστε τον νέο πιθανό σας συνεργάτη να πει αυτά που ο ίδιος θεωρεί σημαντικά για το SEO κείμενο.

Άνοδος σε οργανικά αποτελέσματα
Άνοδος σε οργανικά αποτελέσματα
  • Χρησιμοποίησε SEO ορολογία;
  • Γνωρίζει από SEO στρατηγική;
  • Σας έδειξε κάποιο πετυχημένο case;
  • Σας είπε καθόλου τη λέξη «εξαρτάται»; (Η λέξη αυτή έχει γίνει ένα διαδεδομένο αστείο στα SEO communities. Θυμίστε μου να γράψω ένα άρθρο γι’ αυτό!)
  • Σας εξήγησε με τι τακτικές γράφει SEO κείμενα;
  • Σας μίλησε για την αξία του SEO evergreen content;

Όλα τα παραπάνω είναι ενδείξεις για το πόσο άνετα νιώθει ο κειμενογράφος με τη συγγραφή βελτιστοποιημένου περιεχομένου για sites.

Μάθετε περισσότερα

6. Με ποιον κειμενογράφο ιστοσελίδων θα μιλάω για τις ανάγκες του έργου μου;

Βεβαιωθείτε ότι έχετε ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με τον άνθρωπο που θα γράψει για εσάς. Αρκετές φορές η πρώτη επικοινωνία γίνεται με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, ο οποίος σας φαίνεται επαγγελματίας και συγκροτημένος άνθρωπος με γνώσεις. Στα μετόπισθεν, όμως, γνωρίζετε τι συμβαίνει και ποιος κειμενογράφος ιστοσελίδων αναλαμβάνει το έργο σας;

Ζητήστε να μιλάτε με τον άνθρωπο που γράφει για εσάς. Μόνο έτσι ξέρετε ότι το σύνολο της πληροφορίας φτάνει στα σωστά αυτιά αναλλοίωτο. Αν προχωρήσουμε σε μια συνεργασία μαζί μας, από κοινού θα αποφασίζουμε για το καλύτερο περιεχόμενο για κάθε έργο σας.

Ας γνωριστούμε

7. Γνωρίζετε HTML;

Η τελευταία ερώτηση είναι πιο τεχνική. Σίγουρα δεν είναι προαπαιτούμενο. Δηλαδή μπορεί κάποιος να γράφει πολύ ωραίο κείμενο και χωρίς γνώσεις HTML. Όταν όμως θα χρειαστεί ο κειμενογράφος ιστοσελίδων που επιλέξατε να συνεννοηθεί με έναν developer, να ανεβάσει κείμενο σε κάποιο CMS ή ακόμα και να αναγνωρίσει αν τηρούνται SEO κανόνες στον κώδικα του site, η άνεση με την HTML είναι σίγουρα ένα plus.

Κατεβάστε τις 7 ερωτήσεις σε αρχείο

Κειμενογράφος για site – Συνεργασία με το Content Studio

Ως κειμενογράφοι για site, δε θα μπορούσαμε να μην έχουμε λάβει υπόψη μας όλα τα παραπάνω. Μας αρέσει να είμαστε συνεπείς, να παραδίδουμε σωστά κείμενα με αξία και ευκολία στην ανάγνωση, αλλά πρωτίστως σε αρμονία με το brand που εκπροσωπούν.

Copywriting για sites
Copywriting για sites

Γράφουμε για business και marketing, για ομορφιά και ευεξία, γράφουμε για ιατρικά θέματα και θέματα top-notch τεχνολογίας. Αξίζει να συνεργαστείτε μαζί μας επειδή:

  • Διατηρούμε απόλυτη διαφάνεια.
  • Σεβόμαστε όλες τις συμφωνίες χρόνου παράδοσης.
  • Έχουμε ως άνθρωποι καλλιεργημένη αισθητική.
  • Στεκόμαστε στις λεπτομέρειες.
  • Διαχειριζόμαστε σωστά τον χρόνο και τις δυνάμεις μας.

Κλείστε ένα discovery call

 

Scroll to Top

Γράψτε μου λίγα λόγια για σας

και θα σας στείλω μια εξατομικευμένη προσφορά